utorok 5. apríla 2016

Marcová challenge na scrapper.sk

          Pošťastilo sa mi medzi veľkým množstvom krásnych prác vyhrať marcovú challenge s mojou pohľadnicou
          Áno zasa s pohľadnicou, nemôžem si pomôcť ale tie tvorím najradšej. Plné zadanie challenge si môžte prečítať tu
          V skratke išlo o vytvorenie projektu s presne určeným papierom ScrapBerry’s, Photo Archive – Memories
          Papier má krásnu kvetinovú potlač. Použila som ho nielen ako podklad pre pohľadnicu, ale keďže ja si rada 
          komplikujem život, rozhodla som sa vyrobiť z neho aj kvetinovú výzdobu. Vyfarbila som kvetinky akvarelovými 
          pastelkami, štetcom a vodou rozmyla túto kresbu, a potom nastúpila tá najzložitejšia manuálna práca. 
          Povystrihovať tieto kvetiny z papiera a navrstviť ich na seba pre 3D efekt :) 


Prajem krásny slnečný a hlavne tvorivý deň :)
Katka

1 komentár: